Wednesday, August 26, 2009

~baju raye~

setelah d sahkan menghidap penyakit h.b.p...so aku pon cuti la smlm...sbnrnye mmg da lme aplly cuti...hehe..ktorg smlm pg k.j aka kelana jaya..hehe..pg settle kan pasai kete mr sapic 2 la..smp amek cuti aku nk setel pasal 2...tp b4 g proton outlet 2...aku sempat ag g shopin baju raye..2 skali aku amek...sbb mr sapic baya...dats y skali 2 aku amek..huhu..so afta dat aku pon g la proton...org 2 ckp lg 2 minggu setel la...arap2 le cpt skit...blh raye ngan kete bawu..huhu...pas g proton 2...ktorg g warta bangi...g bli barang tok wat hantaran...bli barang tok wat pot puri...so da setel 1 hantaran tunang aku... pas2 kan...mlmnye...pg buke puase kat mc donald...abg mr sapic blanje...pas buke 2...ktorg g la jalan2 kat pkns bangi...dan dgn slambenye..aku mengepau mr sapic lg 1 baju raye..menjadikan baju raye aku da ad 3 pasang...beshnye.....nant nk paw dea kasut lak...hehe...n accesory..nk bli rantai n ring je ag...arap2 la proposal lulus..huhu...mr sapic....thanx sbb blanje baju raye smlm...da kurang skit tekanan darah i...hehehehe...cayunk u sgt2.......

4 comments:

Fateha Firdhaus said...

shopping is da best therapy~~
hehe...

Unknown said...

btol3..n we had da bes man dat support us...kan fatt...huhu

Fateha Firdhaus said...

hahaha...btol4...
pssttt...tp i bkn materialistik ye...hehek...

Unknown said...

i pon bkn...hehe...juz high maintanance je kdg2...hehehe