Tuesday, May 25, 2010

~~ada apa dgn bantal~~

gle slow aku nye preparation wedding...makin nk dkt nie...dorang sme x caye yg aku x wat pape pon lagi...
sgt dasat kn...huhu...
mak, aunt2 dan kedua nenek ku lak ngan rela hati n baik hati nk setelkan sume bnda...
so goyang kaki je la keje aku tgk hasil dorang...
jgn caca merba suda nant...mmg mengamuk la aku kn...tp xpe...sume keputusan yg mak aku wat...
dea akan tny aku dulu...bagos mak...hehehe...
ayah pon same....dea siap ckp..."kak ayah nk sponsor hang nye bed set...hang nk kale pe..." hahahaha
sgt ske.....sayang ayah n mak...

waktu kusus kawen ritu aku bkn dgr sgt pon ape penceramah tu merepek kat depan...tp aku dok pk...
aku nk wat tema pe tok hantaran nant...tuptup...dapat idea....huhu...bagus tol..smlm g bli skit2 barang tok wat hantaran ngan my bucuk...xsurprise lgsg kn..huhu...tp xpe la...aku n my hubby bkn kesah sgt pon...yg pntg kawen...aku pon bkn pk sgt2 pasal kawen nie..tp dok pk...nant da kawen nk decor rumah cane..nk bli sofa kale pe tb,fridge,mesin basoh ape sume nk bli yg besa ke kecik ke..hahaha...lgsg x pk pasal kawen..huhu

tp aritu my kek designer msg...(wah siap ade kek designer...hahahaha...) dea tny "dik nant kek hantaran adk nk wat mcm mane??sme ngan kek tunang aritu ke??" lalu aku pon menjawab..."kak nant saya anta design pas2 akak wat ala2 mcm nie eh.." besh nye kalo da siap....x sabo nk tgk....cani la impian kek hantaran ku...ala2 mase mawi kawen...sbb hantaran aku pon design dea ala2 cenggini gak....(sume gmba ni aku tibai kat google ye...harap maklum)





sgt cantik kn...sbb aku nie pillow crazy....ade bantal cantik je aku nk bli...maka kek hantaran ku perlu dr BANTAL k...huhu...god luck 2 kak wanie tok mendesign kek aku.....

No comments: