Friday, May 07, 2010

~~inikah yg dinamakan rezeki org nk kawen~~

dimulakn la ngan bismillah......dan dgn amat2 sedih aku menaip cerita ini...wah...sasterawan negara la plak....

1stly...aku xtaw la nape ngan aku...sume ckp rezeki...tp aku sedih2...

mr sapic dpt offer job laen......bemakne...pasnie aku ngan dea da x 1 tmpat keje...aku bawu je keje kat cn...ttbe dea dpt ofer job laen...sdih la plak...da biase pg keje ari2 dea amek...blik keje dea anta..maknenye pasnie xda..aku perlu berdikari..dan adakah aku perlu pg ambik blik kete aku yg tlah aku wakafkan kat uma parents aku....ntah la weh...

skang nie aku n mr sapic keje bahagian admin kat ukm...apakah kne mengena ngan course engineering yg ktorg blaja slame nie...huhu...smlm mr sapic ckp kat aku...B...i nk trime la offer 2...pas i trime...i nk sambong blaja...pas2 blh jd engineer..u kn nk i jd engineer..."waaaa....mengalir air mate weh dgr dea ckp mcm 2.....

td g bekfas sesame....aku nk tgkp gmba dea byk2..nant lunch pon nak tgkap gmba dea lg...huhu...sdih nye....pasnie da xdpt la nk lunch sesame,bekfas sesame....so mase yg ade nie la aku nk gunakan btol2...org laen jgn kaco.....huhu....B.....u xsdih ke nk tgglkn i kat UKM nie.....

5 comments:

PiDoT_OtAi said...

alaa bukan tak jumpa dah yann.. haha ang ni pun.. tak yah laa sedih2 dak.. dia nak tukaq gheja pun untuk kebahagiaan angpa berdua juga dak di masa depan hehe.. cheer up sis

Fatt.Nazz said...

btl2 tu otai...
relax la yan...
x lme pon kn...
lg bebrape bln je lg,ko duk la melekat dgn die...
mkn sme,minum sme,tido sme,mandi sme,katil sme,smyg sme,pape pon blh...
=)

mr and mrs sapic said...

huhu...amen...btw thanx a lot dude...dr blaja kn x pnah pisah...nie kne pisah...sorang kat putrajaya sorang kat bangi...jaoh 2...hehe

PiDoT_OtAi said...

alah bangi dengan putrajaya.. apa laa sangat.. tambah laa pulak ditambahkan dengan rasa cinta, sat jaa rasa masa memandu hehe..

Fatt.Nazz said...

ewahhhh otai...
hehe...