Thursday, July 01, 2010

~~tebaek~~

independent women!!!!

i hav 2 rite....

skang mr sapic da keje jaoh dr aku...

so...

da xleh da nk ngade2 ble lapa soh dea dtg amek kat opis aku ajak g mkn..
da xleh ble nk g mane2 mintak dea anta kan...
da xleh da nk ckp b i mcm nk blik uma jap tlg anta kn..
da xleh ckp b japg rehat kte blik uma mama eh...i mcm nk tdo...

da XBLH k...x blh...everitin i hav 2 do by my own by rite now..

tp da most improvemen bout my self is..

taun nie xde la aku stress sgt pasal keje sbb da 2ka keje kn...
taun nie asma aku da jarang menyerang so aku xyah la slalo sgt2 amek inhaler yg x bes 2...
taun nie aku da pandai bawak kete manual blik...
taun nie aku dilamar oleh seorang lelaki..ahaks!!!

so kpd mr sapic...

"b i adalah pmpn yg bkn ske nk betempek kat u all da time...ngade2 ngan u...but since u hav spoil brat me alot...dats y i jd ngade2...but now...i blh jage diri sendiri...blh idup kalo u jaoh..i blh b..pecaye la..don wory bout me alot k...don 2 wory bout me much2 k..=)"




No comments: