Monday, November 15, 2010

CaDar Pink MemanG cOmel...

balik ke kedah????
1st thing kua kat pale aku..."kne pakai baju yg sopan niey"...hehehe..so mlm b4 ktorg blik kedah 2..aku punye la selongkar baju yg agak2 longgar n ayu2 skit...blh x???hehe...

kg aku n kg mr sapic 2-2 kat kedah...tp kali nie blik kg dea sbb blik ngan family dea kn..so harus berjumpa ngan mak tok dea dulu la...

gerak dr bangi dlm kol 10.00pg smp kedah dlm kol 4...sgt slow kan... sbb nye tuan punye kereta da xlarat bayar saman speed trap..da 2x kne woo....huhu..so bawak slow2 sajo...

time nie benti rehat jap...mr sapic sempat tido...=)


kak yan ngan baju bunge2...huhu...baju nie kak has bg...berguna sgt untuk ke majlis yg memerlukan baju ala2 sopan...weee....

ok...smp je kat uma mak tok dea, blom sempat salam lg mak tok dea ckp...bilik pengantin mak tok da siapkan kat atas...wakaaakakaaka....sgt malu k n sgt touching.... walhal aku bkn kesah pon tdo kat memane... tp ble da bg blik harus di gunakan sepenuhnye..btol??? ;)

cadar kale pink 2...xleh blah.. bilik mmg mcm rase duduk kat homestay..hehehe


kalo blik lg skali arap2 kale pink jugak ye maktok...=)
meja solek nie aku rase tron temurun la..masok2 je blik nie bau ala2 ade bunge rampai gitu...

muke kami mmg sgt penat...

blik kg 2 ari sajo... n b4 blik mak tok sempat pesan...mai lg skali kte p jalan jaoh skit naaa....
bes nye ade mak tok yg sgt baek....





No comments: