Monday, November 29, 2010

gg Manyak sakit aTy manYak Debar...

semalam...mendapat panggilan dr cik parah tny kabaran selepas berkahwin...dan juga sedikit gosip hangat dr jb..lalalala..... dan kemudian...............gg sakit weh....adakah kerana terlalu banyak gelak???huhu...weh serious gg manyak sakit....dan aku ade masalah sgt besa iaitu sangat takot jmp dentist...

dr kecik k aku takot jmp dentist...kalo dentist datang skolah sebolehnye aku nk lari...tp setiap kali cubaan lari pasti gagal sbb cikgu rubilah tawu je manjang aku nk lari..hohoho...


dan sekarang aku dah xtawu nk wat pe..td aku mkn aiskrim 2 batang sbb doc pnah ckp kalo sakit gg xleh makn bnda panas kne mkn bnda sejok sajo...so aku taram la aiskrim smp 2 batang...masalah nye sakit ag kot...plz la gg jgn wat hal...aku takot nk jmp dentist la...haih...


dulu masa kat kampus aku egt ag fara pnah sakit gg...n kak ngah dea anta ubat...fara.....ubat apekah yg kak ngah ko anta sbb aku sudah manyak tara tahan....

ya allah kurangkan la kesakitan aku nie..............

note: nk kol fara dea ade paper arini...kol kang dea lg glabah dr aku nk carikkan ubat...mcm la dekat leh antakan...=P




4 comments:

Anonymous said...

wow cm best je korg gossip..bgtau la ak gossip ap tu..plzz

mr and mrs sapic said...

haaaaa???siapakah ini...huhu

Fatt.Nazz said...

wey...kite pon skg ni ske sakit gg lorr...
if mkn manis2 n kunyah belah kanan,msti sakit nnt gg ku ini..
if belah kiri xde plk..huhu...
kite ingt lg yg cekmah sakit gg tu...hehehe...
gosip apekah wey??

mr and mrs sapic said...

musim sakit gg kot...sakit gle ann...pasal capik jawa...dea kan xdtg kawen ktorg....majok r ngan dea...huhuhu