Thursday, June 09, 2011

ini semua salah kau AHMAD SYAFIQUE !!!

pnah dgr perkataan hongeh x???
kalo pior n9 mmg slalu la kan dgr perkataan 2...

ayah aku la plg sebut perkataan 2....



HONGEH 2 kalo dlm bahasa inggeris ialah exhausted...

kalo dlm bahasa indon capek bangat dong....

tahap penat yang melampau la....

wat keje skit pnat kalo wat keje byk rase nk pengsan...

cam 2 la perumpamaan dea....



dan dipendekkan cite....

tahap HONGEH aku skang sgt melampau k....

sume x kene...

wat 2 xkne...
wat ini xkne...

nk jalan sambil lari pon xblh....

kadang2 aku cam lupe lak aku ngandung kan...

pas2 rilex je jalan laju2...

org yg tgk pon takot....



tp skang...

aku rase anak aku da mcm berat gle...

sume bnda aku wat cpt gle aku pnat k...

even time baring pon aku leh penat...

pas2 da nk 8 bln da aku xleh tdo meniarap...

rindu gle babs weh nk tdo meniarap....

asyk mengiring ngan telentang je la skill tdo aku...hahaha



naseb bek la mr sapic 2 layan kan je peel aku..

kadang cam bes je amek kesempatan...

paling ske wat time nk masok tdo...dea mmg ske tdo dulu...

sbb kol 5.30 pg da kne bgn kan...

aku rilex je kol 7 bawu nk bgn pon xpe...

pas2 ble aku masok tdo...

leh lak aku kejot dea ckp nk air...

padahal blh je kan b4 masok bilik 2 minum air siap2...

tp pehal ntah..

habit da kne dea amekkan...

hahaha...

jahat gle kan...

ala skang dea layan la...

pasni kompom..kne maki la kalo aku wat mcm 2 kan...=)




lagi satu kan.....aku skang da 7 bln setengah....

dan beberapa perubahan aku yg sgt2 nyata ialah dibawah....=)


korang tgk la idung aku...kembang kan...pipi lg...membe aku kat opis asyk tego je muke aku da stat bengkak....


kaki..... korang tgk la....mcm kaki dinasour da....xleh blah btol....
lengan aku....baju yg aku pakai 2 ade butang kat ujung lengan 2...tp da xleh butang...hahaha




DAN






ni sume mamat nie punya angkara..... pasnie dlm 5 thn akan datang bawu aku benarkan dea wat mcm nie kat aku blik....*kompiden je kan...hahahahaha.....



tgk la muke dea 2...pahal la aku sakit ati tgk muke dea nie....mebe sbb ptg nie dea xamek aku kot....dr ari isnin da remind aku ptg nie ade futsal.......taik kentut je kan.... takot aku xbg la 2...pas2 ari selasa siap cakap kat aku dea dpt memo kne gak pg futsal...pas2 semalam egtkan aku lg arini dea kne attend futsal 2...lawak la laki aku nie....rase besalah la 2 nk tgglkan aku mlm nie....dea blik kang harus la wat2 merajok kan....kasi tambah bersalah...hahahaha





*berani la ckp sebab dea da lme xtgk blog aku...weeeeee.....





3 comments:

butterflyana said...

heeee

comel ohh kau mengandung...:)

tak lame dah baby nak kua tu..scan tak?boy ke girl?

pas deliver haruslah ke london weight management ok? kasi rampinggg semule..hehe

take care sayang..

rindu gile kat kau..:'(

farah shamira said...

sengal la ko azeanty!

Aboi Cheney said...

wah lama la tak jumpa korg..rindu laa..atleast tau jgk pe jd kat korg dlm blog ni..heee...nice..2bln je lg saba yee....