Friday, October 12, 2012

dalam masa 2 jam 30 minit

untuk wanita wanita dalam sektor kerajaan... waktu lunch adalah syurga........ hahaha.. pape ntah starting entry...

tp btol la kan.. setuju ke x wahai wanita yg kerja kerajaan mahupun swasta la.. tp org gomen nie biasanya la kan.. ckp je rehat 2 jam 30 minit kalo ari jumaat.. biasanya membawak la ke 3 jam atau pun 3 jam setengah.. tu adalah standard...

ntah pape je kan.. mcm la ari laen tu xleh kuar.. tp series ok.. kua ari jumaat ngan kawan2 opis tu bes.. bes sebab.. kua brani2 takut.. takut kalo masuk lambat.. tp brani je g lepak tempat jauh2.. haha..

macam ktorg yg kerja kat ukm nie.. tempat paling bes pon alamanda je la kot.. xpon jalan2 kat area kajang.. tp kalo pg alamanda.. staff gomen yg keje putrajaya nauzubillah la ramainye... so ktorg nie slalo la pg mines.. mines pon sama.. penuh ngan org keje upm.. tp xpe.. mines lg besar dr alamanda.. so xde la mase2 pusing tu jmp balik org yg sama.. haha..

td aku pg mines n faridda.. one of staff kat opis nie.. pg survey2 cincin merisik sebab xlama lg dea dah nk kene risik ngan kawan mr sapic.. wat a small world kan.. hehe.. yg merisik faridda tu pun jiran aku gak.. so pusing pusing situ je balik.. hahaha.. pg la pg 2 kedai emas nie.. tp kenan kat habib.. harus la kenan kat habib kan.. dah la design not bad..plus nanti letak kat dulang hantaran.. glamor gitu.. habib ok...hahaha.. aku punye hasutan mmg xnk kalah taw...

 
aku pon sebok la try kan.. series weh.. kenan sgt kat design nie... waaaaaa.... nangis.. kene raba2 somi la pasnie.. murah je nie.. dlm 700++ je..
 
then setel kepoh2 kat kedai emas... ktorg pg makan kat food court kat mines tu... ape ntah nama fourt court dea.. spice of malaysia kalo xsilap aku...
 
kalo dah food cuort kan.. standard aku makan sizzling la jawabnye.. malas nk pusing2 dah.. plus court sizzling 2 btol2 dekat ngan pintu masok.. so order je tros.. then makan2.. n ke daiso selepas itu.. niat nk bli baby safety mirror je.. acc baby safety mirro nie dah ade dlm kereta.. tp letak kat side mr sapic.. nie beli tok letak side aku plak.. senang nk moniter ziyad.. dea kadang2 dok kat belakang tu ntah pape la yg dea buat.. kalo aku toleh ke belakang plak.. merengek plak mintak angkat.. so letak benda tu senang.. tgk je ekot cermin..
 
 
 
then.. xkn la nk bayar nie je kan.. harus la merembat bnda lain gak..
 
aku beli shades nie.. murah kan 5 hengget je.. saje je beli... stok geli2... hahahaha... poyo gila.. ala yan ko kan mmg suka pakai bnda murah2 je.. hahahahaha...
 
 
 

 
and aku beli shopping bag tok bawak mase vacay next week and name tag holder.. amek name tag holder tu sebab kaler pink n sebab aku punye holder dah jahanam...

 
 
so semua 4 barang adalah 20 hengget.. dah kate semua 5 hengget kan.. sebab tu la suke pg daiso.. bawak 50 mcm2 blh dapat.. hehe


 hasil rembatan...
 
so kalo ari jumaat kompom la duit luak dr ari2 biasa.. n mr sapic as usual asal aku ckp nk kuar ayat dea.. "jgn nk joli sakan" eeee.. ntah pape ntah..
 
 
jumaat minggu depan nk pg mane lak kengkawan??? eh lupa jumaat minggu depan i cuti.... pg jenjalan bersama suami dan anak... * oh pasti akan rabak lg...
 
 
 
xoxo

1 comment:

yana lyana said...

teringat dulu2 suka beli brg murah kan?murah2 tapi comel memang berbaloi..aku skrg pun sama wei..masuk kedai2 comel tatap juga beli itu ini menghabeskan duit..haha..