Thursday, September 10, 2009

~mr tren yg ganjil tp baek hati~

bnda yg berlaku stp pagi nie samaada kebetulan atau kesengajaan...huhu...begini al kisahnye...skang nie...ari2 aku tdo uma mr sapic sbb b4 tggu nk pindah uma bawu kan...so aku pon tdo la uma dea dulu..makanye...tiap2 ari la aku menggunakan dialog yg sama kat abg tiket 2..."bangi-serdang pergi balik"..huhu...dan setiap hari jugak la...aku menebeng kat stesen 2 menanti kehadiran si panjang komuter...dan cerita yg peliknye ialah.....mr tren yg ganjil...haaaa????
siapakah dea??kenape dea begiitu baek hati???jeng..jeng..jeng...
aku nie kan pesen setia + pemalas...so ari2 aku masuk je kawasan stesen 2..kat c2 la aku tggu tren tanpa nk jalan2...maka ari2 aku masuk ke dlm tren gune pintu yg laz skali...(mmg malas nk jalan jauh2..) tp kadang2 aku pg la jugak try masuk ekot pintu laen...tp ttp jmp mr tren...ape makne sume nie???xpaham aku...
al kisah mr tren nie...slalunye kat stesen bangi 2...mmg da ramai org...so mmg susah la nk dpt seat...dan aku...mmg x ske nk pegang tiang maka aku pon diri kat ngan pintu je...dan mr tren pon adalah insan yg ske duduk kat ujung skali...dekat ngan pintu..
yg peliknye...(bape kali pelik nie...cte x gak abes..hehehe) smp je kat stesen ukm...mr tren 2 akan bgn dan aku.....................................duduk la kan kat tmpat dea 2 sbb malas aku nk diri...kalo duduk blh tdo...hehehe..tp yg peliknye...hehehe....dea x tron pon kat ukm...kat kajang pon x tron ...n kat serdang pon x tron...dea keje mane nie???pakai smat2...mcm engineer..muke jambu putih melepak...tp kenapa dea bg aku seat???plik x weh????nape dea baek sgt???muke aku nie mcm nenek tua yg patut diberi tmpt duduk ke???pelik2...
atau................dea ske tgk aku tdo???hahahaha...apepon..lantak la...yg penting tiap2 pg aku pasti akan dpt tmpat duduk kerana mr tren...hahahaha...

time kaseh mr tren...jasamu akan dikenang sehingga aku pindah uma dan aku x naek tren dr bangi ag...tp dr ukm lak...dan aku rase da xjmp da kot...
mmg klaka..aku plak mmg xleh naek tren kol 730..nant mest masok opis lambat...kne gak nek tren kol 711...tp pnah gak aku lmbat..tp jmp gak mr tren...huh...pahal ntah..
nseb bek tyme nk blik xjmp...huhuhu
skali lg di ucapkan time kasih mr tren yg baek aty.....
(kpd mr sapic...diarap tdk berbulu membaca entri ini...gue sayang kamu aja dong...mmmmuuuuaaaxxxx!!!)

5 comments:

Fatt.Nazz said...

ayokkk yann....haa haaa...x taaauuu...hehehe...

mr and mrs sapic said...

hanya apek d hatiku...huhuhu

Fatt.Nazz said...

hahahhaha!!! *gelak sgt syaiton*
=D

zyLa said...

apek marah dia ni..ahahhaa.. yanz de tag utk dijawab

mr and mrs sapic said...

da kne perli tahap dewa da pon kak...huhu