Monday, March 18, 2013

kengkawan kawin...

kami laki bini nie pesen....
kalau ade wedding invitation...
kalau boleh mmg nk pg...
xkira la.. sedara mara ke..
kawan2 ke....
unless mmg ade hal yg x boleh nk elak...
mmg ktorg say sory awal...

pnah sekali tu...
sanggop gerak kol 3 pg dr bangi sebab nk g wedding member kat perlis sana...
haaaa sanggop kan...
haa la... sebabnya.... sape yg datang wedding aku dulu...
sebolehnye masa dorang kawin aku nk pg....
kalau yg x datang aku pg jugak...
tp tu la...
kengkadang kalau mana yg xdpt pergi tu...
either aku btol2 xdpt nk pg... or malas nk pg...
sebab malas nk pergi adalah....
kang kalo pg terserempak ngan exboipren....
mula la mr sapic ejek2 aku....


paling x suka bila dia cakap kat ziyad...
"yad tadi ibu terjumpa kekasih laaamaaaaaaaaaaa"


tensen tak kau kalau laki kau cakap mcm tu....
pastu mula la... sehari tu la ejek2 aku...
gggrrrrrr....

so kalau boleh kalau aku rasa x sedap hati je...
then aku malas nk pg...
awal2 mintak maap kat pengantin...
hahahaha













sebanarnya ada banyak lg...
tp malas nk edit...
nway...
bulan 4 nie ade 2 wedding penting...
selamat pengantin baru inadvance.. hehehe






2 comments:

yana lyana said...

ehem. nanti kenduri i wajib datang tau :))

azeanty anuar said...

WEDDING KAMU IS WAJIB OK..