Friday, October 12, 2012

syafiq.. welcome to the club!!

28 September 2012

syafiq shahabuddin been taken!!

dorang nie kawen ari jumaat..
kat masjid shah alam..
dah lama ok ktorg x pergi shah alam..
and as usual.. mr sapic..
asal pg shah alam je ajak g tgk rumah lama dea...
sooooo... boring..
kecoh je pnah dok shah alam..
aku pnah dok kuantan x kecoh pon..
xde pon asal pg kuantan je ajak dea g tgk uma lama..
*eh ttbe nk emo..pehal..

back to the story..
aku half day ari jumaat tu..
kau.. sanggop ok half day sebab nk tgk member nikah..
then.. time lunch..
balik rumah.. mandi2 siap2..
then gerak ke opis mr sapic..
mr sapic x half day.. aku je halfday sorang2..
then besapau la kat opis mr sapic menunggu dea abes keje..
naseb baik la..dea abes keje kol 4.30..
kalau x alamat mengamuk la ziyad tunggu lelame kat situ..
tu pon mase nk dekat 4.30 da ade hint2 da nk mengamuk...
aku wat bodo je.. malas nk layan..
ziyad nie kalo di layan makin mengada...

4.30 je tros la ktorg pg shah alam..
sampai ngam2 kol 6..
sampai serentak ngan rombongan pengantin lelaki..
so ktorg nie dah mcm wakil belah pengantin laki la jugeksssss..
sampai2... kepoh2 dulu... as usual la kan...
over kan... naseb la ko syafiq...

* ok dalam geng ktorg.. ada 2 syafiq.. sorang syafiq and sorang lg syafique
   syafiq tu syafiq yg kawen nie la.. syafique lg sorang tu laki aku tp dorang pggl apek..
   oi.. jgn la kompius.. kang org egt laki aku kawen lain plak... @___@


 syafiq's family..
 
lagi sorang xde..
 
tempat kejadian
 
tanya tips malam pertama ke?? =D
 
 
 
 
sebab budak baik nie wat hal.. aku lak kene jd photographer
 
 dah setel.. gambar mase akad ade tp pehal ntah xleh upload
 
 
 at last .. aku rase capik tgh ckp " ko jadi bini baik taw".. hehehe
 
 
syafiq dah jadi laki org...
 
 moment sedih.. aku yg terlebih sedih mase nie... xpaham
 
 
family kami...
 adik beradik and mak syafiq
 
 
 
masjid shah alam.. name penuh lupa..
 
 
setel semua dalam kol 7.. ade makan2 lepas tu tapi kene pg rumah pengantin perempuan.. tp ktorg mcm xlarat dah mase tu.. tros g makan kat kedai je.. then balik..
 
 
syafiq...
tahniah weh... aku xtaw la nk ckp pe.. tp tahniah la k sebab dah jadi laki org.. cepat2 dapat baby...
*xtaw la pesal ucapan mcm nie..
 
 
 
love.
 


No comments: