Tuesday, July 08, 2014

cuti masak



semalam hari pemalas.
semua la nk malas. ikutkan nk datang kerja pon liat.
sebab weekend tu x berhenti buat biskut raya.
pastu pack. jumaat abis kerja balik senawang.
jumaat malam start baking. sabtu buka puasa kat umah uwan kat seri menanti tu.
malam tu sambung baking lg.
ahad plak kuar bli barang dapor. balik rumah sambung buat biskut balik. petang pg bazar kat stadium paroi.
sebab nk carik murtabak biso bonar.

mr sapic da la keje on weekend. so nk melayan perangai ziyad mmg cobaan.
nasib ayahmakgdamira semua ada. so xde la stress sgt.
so semalam mmg lemau kuasa lapan.

sampai opis siap blur lg nk wat ape dulu.
setel few kerja. ttbe teringat.
rabu ni birthday ziyad. satu ape pon aku x prepare.
menggagau carik baker. pikir venue. pikir theme.

malas nk pikir bebanyak. so kita celebrate simple je. lgpon ramadhan kan. xkn nk wat party plak.
so for that event 80% setel.

dah ptg. malas nk pk buka apa. text mr sapic ajak buka luar.
then aku decide makan kat homst,bangi gateway.
chinese restaurant. dulu mr sapic mmg xsuka makan kat chinese restaurant.
tp ade aku kesah. ikut tekak aku. kalau tekak dia fast food manjang.



suami busy. arini dia buka kat ofis lg. so arini masak simple je. eh selama ni mcm la masak bnda susah2. hahaha. tu muka mcm tu sebab gigih pasang mainan free kinder joy. hehe


super mom. handle anak lelaki yg makin lasak makin over. semua la dia. 1 malaysia sgt ziyad ni taw.


hai la anak. rindu la. kang amik bawak opis kang. hehe


aku sampai dulu kat bangi gateway ni.
mr sapic dr pj around 4.30 biasanya 6.30 baru sampai bangi.
so pick up ziyad kat taska then pg book restaurant.
masa book standard la kan tros order. so aku main order je.


cantonese kuew teow. ni sedap. ziyad pon suka. ikutkan aku order chinese fried rice utk ziyad (lupa snap gmbar). tp dia nk yg ni plak. so kita exchange. tepaksa la aku makan nasik. "___"



kong pou chicken. ejaan lupa mcm mana. tp bunyi dia lebih kurang mcm tu la.
ni mr sapic punya. aku main bedal order ikut tekak aku. nasib suka.


and air. kurma free. air kosng free. total semua 41.00 no tax.


malam ni xleh nk bermalasan.
kena masak. mr sapic balik lambat.
so what for iftar???

kakyan. pukul 9pg pon belum. dah pikir nk buka ape.
mak2 sgt aku ni.
hahahaha






No comments: