Tuesday, September 01, 2009

~22nd~

tyme beday aku ari 2...dere`s a sweet moment jd...klaka pon ade...tp terserlah la keromatikkan my bucuk...huhuhu...nk d jadikan cte...sewaktu dea mengambil ku d tren..dan sesudah aku nek kete....
mr sapic:b u amek beg i...kat poket depan 2...tlg amek barang dlm 2....

sbnrnye dlm aty aku nk gelak da...(b...i da tawu la taktik nie...dlm filem slalu da wat....)...tp aku layan kn aje la...kang majuk plak...walaupun aku da tawu either aku dapat kad or beday present...
maka aku pon bukak la beg dea...jeng...jeng...jeng...betol sangkaan ku...ade kad n coklat dlm 2...so sweet...xsgke bucuk aku nie romantik gak...huhuhuhu...

maka terkedu lidah ku...(nk ckp ape nie...thanks ke???time kasih ke???nk kiss ke???weh bln pose kot...huhu)...

ala lupe nk snap gamba kad n coklat 2...

so ptg 2 ktorg buke kat village view kajang...bes gak la tmpat 2...quite romantik gak la...ade air terjun...jambatan gantung...n aku pon order la ape yg aku nk mkn...agak byk aku order dan kesudahannye x abes...

pas mkn ktorg g kajang...g bli manik...tok jahit kat baju raye aku...rajin gle aku jahit manik kan...
blik je uma...mama n adik2 iparku mengwish beday kat aku...terharu beb...tyme keje td ayah aku da msg..."hepy beday 2 u...may god bless u"...sayang ayah sgt...so im 22nd rite now...da besa weh....maka makin besa la tanggungjawab aku...apepon...aku hepy sgt sbb mr sapic sentiase ade d cc ku....

#thanks 2 yanna,iena,farah,otai,romat,anis,tini,fatt dan sesape lg la...sory kalo name x mention....thanx 4 da beday wishes...

*gamba kat village view...lmbat nye buke b...


*aku da 22 thn...tp tyme nie la nk tumbuh jerawat...


No comments: